Pea lõhnapilvedes! Kuidas orienteeruda parfüümimaailmas?

Geidi Raud, ÕL, 3. november 2021

„Mida haruldasem ja vähem kättesaadavam koostisosa, seda kallim parfüüm. Ka mängib olulist rolli bränd ja sellega kaasas käiv turunduslik vaade ning eksklusiivsus,“ selgitab spetsialist, miks lõhnaõlide hinnad kõrgustes hõljuvad.

Pole kindlaid lõhnanoote, mis naisi enim köidaks, teab Tallink Duty Free parfümeeria ja kosmeetika kategooriajuht Aet Tani. „Väga teadlikke kliente, kes kindla noodiga toodet otsima tulevad, on vähe. Pigem tulevad kliendid sooviga leida endale kas värske, magus või vürtsikas lõhn.“

Samas võib juhtuda, et inimestel on väga erinevad arusaamad. „Meenub üks lugu, kus klient soovis leida värsket lõhna. Kui klienditeenindaja oli talle juba mitut klassikaliselt värskeks peetavaid parfüüme pakkunud, sai selgeks, et need ei ole sugugi tema maitse,“ meenutab Tani. „Naine tõi teenindajale näiteks hoopiski parfüümi, mida üldiselt värskeks ei peeta – YSL Black Opiumi. Seetõttu võib klienditeenindaja töö keeruline olla!“

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?